دیجی مگ بان

تخصصی ترین مجله حوزه تکنولوژی و گوشی موبایل

دیجی مگ بان

تخصصی ترین مجله حوزه تکنولوژی و گوشی موبایل

در مجله دیجی مگ بان همه روزه به بررسی تخصصی بروزترین تکنولوژی حوزه گوشی موبایل، گجت و سخت افزار میپردازیم. با دنبال کردن وبلاگ از ما حمایت کنید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

گوشی نوکیا 105

 

تولید نسخه ی جدید از گوشی هایی که سابقاً به وسیله نوکیا تولید شده بودند و البته با همان نام قدیمی، سیاستی است که نوکیا این روزها پیش گرفته است. این تنها سیاست نوکیا نیست؛ بلکه تولید گوشی های اندرویدی میان رده و گاهی پرچمدار هم نشان از خواست نوکیا برای بازگشت قدرتمند به بازار گوشی همراه دارد. در ادامه با بررسی گوشی موبایل همراه ما باشید. برای اطلاع از قیمت نوکیا 105 کلیک کنید.

 طراحی گوشی نوکیا 105

Nokia 105 (2017) از طراحی ارگونومیک با گوشه های منحنی بهره می برد. همچنین صفحه کلید گوشی از نوع جزیره ای است که کار با گوشی و ارسال پیام را ساده می کند. این دستگاه حس داشتن یک تلفن محکم و با کیفیت را به شما می دهد.

 

 باتری و شارژدهی

نوکیا ۱۰۵ مدل ۲۰۱۷ به یک باتری قابل تعویض لیتیوم یون با ظرفیت ۸۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز است که امکان مکالمه مداوم تا ۱۵ ساعت را عرضه می کند. علاوه بر این، باتری در حالت استندبای تا یک ماه دوام می آورد.

گوشی نوکیا 2017 105 با باتری قدرتمند

 

این گوشی نوکیا با بدنه محکم از جنس پلی کربنات گزینه ای ایده آل برای استفاده روزمره می باشد. همچنین، با وجود چراغ قوه داخلی و بازی های موجود بر روی گوشی مثل بازی کلاسیک Snake Xenzia هیچ لحظه تاریک یا کسل کننده ای را تجربه نخواهید کرد.

 

کلام آخر

گوشی موبایل نوکیا ۱۰۵ مدل ۲۰۱۷ برای کاربرانی طراحی شده که علاقه دارند برقراری تماس و ارسال پیام را با کیفیت بالا انجام دهند. این محصول از دوام بالایی برخوردار بوده و از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. قیمت مناسب و عملکرد خوب Nokia 105 آن را به گزینه ای ایده آل برای استفاده به عنوان گوشی دوم یا موبایل مخصوص موارد کاری تبدیل کرده است. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی