دیجی مگ بان

تخصصی ترین مجله حوزه تکنولوژی و گوشی موبایل

دیجی مگ بان

تخصصی ترین مجله حوزه تکنولوژی و گوشی موبایل

در مجله دیجی مگ بان همه روزه به بررسی تخصصی بروزترین تکنولوژی حوزه گوشی موبایل، گجت و سخت افزار میپردازیم. با دنبال کردن وبلاگ از ما حمایت کنید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بررسی اپل واچ اس ای

 

 اپل واچ اس ای به عنوان نسخه میان رده ساعت‌های هوشمند شرکت اپل در سپتامبر 2020 آماده معرفی و عرضه شد. با بررسی اپل واچ اس ای همراه ما باشید.

این ساعت هوشمند به عنوان جایگزینی برای ساعت‌های سری قدیمی معرفی‌شده که همانند آن‌ها از قیمت بسیار پایین، اما قدرت سخت افزار بالاتر برخوردار است.

سری محصولات اس ای که یا Special Edition از جمله محصولاتی هستند که اپل با قیمی ارزان‌تر آن‌ها را تولید و عرضه می‌کند و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای داشتن تجربه استفاده از محصولات اپل به‌حساب آید.

این ساعت‌های هوشمند را می‌توان به عنوان بهترین گزینه برای داشتن تجربه استفاده از سری محصولات اپل واچ معرفی کرد که امکانات ویژه و منحصر به فردتری را ارائه می‌کند. در ادامه این مطلب به بررسی اپل واچ اس ای و قابلیت‌های آن خواهیم پرداخت. برای اطلاع از قیمت اپل واچ اس ای کلیک کنید.

بررسی اپل واچ اس ای 

طراحی و نمایشگر

در این قسمت شاهد تغییر خاصی نیستیم. طراحی اپل واچ سری SE تقریبا همان طراحی است که قبلا در دیگر ساعت‌های ساخت اپل دیده بودیم. برخلاف اپل واچ 6 که در دو نسخه فلزی و تیتانیومی عرضه می‌شود ساعت هوشمند Apple Watch SE تنها در نسخه آلومینیومی به فروش می‌رسد. اپل همچنین رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و خاکستری را برای این ساعت در نظر گرفته است.

ساعت هوشمند Apple Watch SE از همان پردازنده S5 که پیشتر در اپل واچ 5 مورد استفاده قرار گرفته بود بهره می‌برد و علاوه بر این اندازه صفحه نمایش آن هم مانند اپل واچ 5 است و حدود 30 درصد بزرگتر از اپل واچ 3 است. با این همه در این ساعت خبری از ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن نیست؛ در حالی که اپل واچ 6 و 5 هردو از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. عدم وجود چنین قابلیتی در ساعت هوشمندی که بیش از 250 دلار قیمت دارد یک نقطه ضعف بزرگ به حساب می‌آید، البته تا حدودی هم حق با اپل است؛ زیرا آن‌ها می‌خواهند میان محصولات مختلف خود به خصوص بین این ساعت و اپل واچ 6 تفاوت‌هایی داشته باشند.

همانطور که گفتیم ساعت هوشمند Apple Watch SE در دو سایز 40 و 44 میلی‌متری به فروش می‌رسد. مدل 40 میلی‌متری با رزولوشن 324×394 و مدل 44 میلی‌متری نیز با رزولوشن 368×448 پیکسل عرضه می‌شوند.

ویژگی های سلامتی

اپل واچ همیشه بیشتر از یک دستگاه تناسب اندام خالص از قبیل Garmin و حتی Fitbit تا حدی روی سلامت عمومی تمرکز کرده است. و این با این مدل جدید و ارزان قیمت ادامه دارد.

Apple Watch SE دارای شتاب سنج ، ژیروسکوپ و ارتفاع سنج همیشه روشن با سری 6 است. همچنین دارای قابلیت تشخیص سقوط ، نظارت بر صدا ، SOS اضطراری و تماس اضطراری بین المللی است ، مواردی که در Apple Watch 3 دریافت نمی کنید .

بر خلاف پرچمدار Apple Watch 6 ، Apple Watch SE از نظراکسیژن خون (spo2)وجود دارد . با توجه به اینکه این ویژگی سالهاست در دستگاه های Garmin وجود دارد – این ویژگی آنچنان که اپل تصور می کند یک ویژگی جدید نیست. و ، سنسور SpO2 در Apple Watch 6 توسط FDA تأیید نشده است ، بنابراین دارندگان نباید آن را یک دستگاه پزشکی بدانند.

Apple Watch SE همچنین فاقد برنامه ECG است که همراه با Apple Watch 6 و Apple Watch 5 است و به شما امکان می دهد از طریق ضربان قلب بررسی های محلی را انجام دهید. با این حال ، SE می تواند ریتم قلب شما را در پس زمینه کنترل کند و در صورت مشاهده ضربان قلب نامنظم ، به شما هشدار می دهد.


همچنین دارای ردیابی خواب ، یک برنامه شستن دست و برنامه جدید تناسب اندام اپل است که شامل ایستگاه از پیش تنظیم شده جدید تمرین مانند آموزش اصلی ، تمرینات قدرتی عملکردی ، خنک شدن ورقص است .

اپل واچ SE – و تمام ساعت های اپل – از ویژگی های ساعت هوشمند برخوردار هستند. اپل دارای بزرگترین کتابخانه برنامه در بین ساعت های هوشمند است که باعث می شود SE یک تلفن واقعی بر روی مچ دست شما باشد.

 از SE ، می توان دستگاه های خانه هوشمند خود را کنترل کرد ، تماس تلفنی برقرار و دریافت کرد ، به دنبال مسیرها بود ، موسیقی پخش کند و موارد دیگر. 

با این حال ، اگر برنامه های زیادی روی Apple Watch نصب کرده اید ، یافتن برنامه مورد نظر خود از صفحه اصلی برنامه زمان بیشتری می برد. در حالی که می توانید آیکون های برنامه را به اطراف منتقل کنید و آنها را با هم گروه کنید ، نمی توانید آنها را به روش دیگری سازماندهی کنید. 

Apple Watch دارای تعداد زیادی فضای تماشایی قابل تنظیم ، NFC برای پرداخت های تلفن همراه است و در صورت خرید مدل LTE ، می توانید از آن به طور مستقل از تلفن خود استفاده کنید. 

تنظیمات جدید خانواده Apple همچنین به شما امکان می دهد Apple Watch را برای فرزند خود تنظیم و مدیریت کنید. می توانید از ساعت برای تعیین اهداف تناسب اندام ، ارسال پول کمک هزینه برای آنها و محدود کردن ویژگی ها هنگام تحصیل استفاده کنید. 

به شرط داشتن ساعت LTE ، می توانید مکان آنها را نیز کنترل کنید. این یک ردیاب gps بسیار گران قیمت برای کودکان است، اما یکی از ویژگی های آن بیشتر است.

باتری اپل واچ اس ای

مانند اپل واچ 3 و اپل واچ 6 ، ساعت هوشمند اپل واچ SE نیز دارای عمر باتری 18 ساعته است ، به این معنی که هر روز ساعت خود را دوباره شارژ می کنید. وقتی نوبت به پخش موسیقی و استفاده از GPS می رسد ، عمر باتری Apple Watch SE کمی کمتر از Apple Watch 6 است.

مشهودترین تفاوت در زمان شارژ است: فقط 90 دقیقه برای Apple Watch 6 در مقابل 2.5 ساعت برای Apple Watch SE برای شارژ کامل. 

سخن پایانی

اپل واچ اس ای به عنوان نسخه میان رده ساعت‌های هوشمند اپل در سال 2020 توانسته جایگاه خود را در میان محصولات مشابه ثبت کند. این ساعت هوشمند با وجود قیمت ارزان در کنار قابلیت‌های کاربردی زیاد خود که شباهت بسیار زیادی به محصولات دیگر دارد توانسته به عنوان یک محصول رقابتی و کاربردی توجه بسیاری را به خود جذب کند. برای کسب اطلاع از قیمت ها و خرید اقساطی محصولات اپل کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی