دیجی مگ بان

تخصصی ترین مجله حوزه تکنولوژی و گوشی موبایل

دیجی مگ بان

تخصصی ترین مجله حوزه تکنولوژی و گوشی موبایل

در مجله دیجی مگ بان همه روزه به بررسی تخصصی بروزترین تکنولوژی حوزه گوشی موبایل، گجت و سخت افزار میپردازیم. با دنبال کردن وبلاگ از ما حمایت کنید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بررسی گوشی نوکیا 130

 

برنامه های کاربردی صفحه نمایش بزرگ، یک پردازنده قدرتمند و دوربین - همه آن زیبا، جالب و مفید است، اما گاهی اوقات فقط نیاز به یک گوشی است که زنگ، پخش موسیقی برای یک مدت طولانی و نیازی نیست که شارژ. چنین مدل گوشی نوکیا 130، در سال 2014 منتشر شده است. هنوز بیشتر انتظار می رود از آن است، اما با ویژگی های اعلام آن را به مدیریت "عالی است."

بررسی گوشی نوکیا 130

طراحی و ساخت

صفحه کلید این گوشی دارای اعداد و حروف است و در پشت آن نیز یک چراغ قوه ال‌ای‌دی خود نمایی می‌کند.

جالب اینجاست که این گوشی کوچک می‌تواند کارت‌های حافظه میکرو اس‌دی را تا ۳۲ گیگ پشتیبانی کند و فایل‌های Mp3 را به همراه فایل‌های تصویری اجرا کند، یک رادیو نیز در این گوشی تعبیه شده تا از لحاظ صوتی چیزی کم نداشته باشد.

از قرار معلوم نوکیا ۱۳۰ می‌تواند تا ۴۶ ساعت به اجرای بی‌وقفه موسیقی بپردازد و ‍‍۱۶ ساعت اجرای فیلم‌ داشته باشد. سایر مشخصات گوشی نیز شامل قابلیت استفاده از ۲ سیم کارت مینی با پشتیبانی از پروتکل dual-band GSM به همراه بلوتوث نسخه ۳، درگاه استاندارد میکرو یو‌اس‌بی و باتری ۱۰۲۰ میلی‌آمپری می‌باشد.

باتری نوکیا 130

با نوکیا 130 شما می توانید در مورد نیاز روزانه برای اتصال به پریز برق فراموش کرده ام. ظرفیت باتری در یک نسبتا کم - 1020 میلی آمپر، اما به دلیل آن است که هیچ اجزایی است که به شدت شارژ خود را صرف، می تواند برای مدت طولانی به طول انجامد. زمان کنونی در حالت آماده به کار بسته به اینکه آیا 1 یا 2 سیم کارت نصب شده، و 36 یا 26 روز بود. همچنین با 1 شارژ، شما می توانید در حدود 13 ساعت یا 46 ساعت گوش دادن به موسیقی یا تماشای ویدیوهای 16 ساعت صحبت کنید.

کابل شارژ گنجانده شده است، هنگامی که متصل به یک تلفن کامپیوتر نیز شارژ می شود.

جمع بندی

نوکیا 130 - یک "یابو" خوب است. خریداران اعلام کیفیت ساخت بالا، سطح بسیار خوبی از دریافت سیگنال و صدا هر دو برای تماس و برای موسیقی، عمر باتری طولانی.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی