دیجی مگ بان

تخصصی ترین مجله حوزه تکنولوژی و گوشی موبایل

دیجی مگ بان

تخصصی ترین مجله حوزه تکنولوژی و گوشی موبایل

در مجله دیجی مگ بان همه روزه به بررسی تخصصی بروزترین تکنولوژی حوزه گوشی موبایل، گجت و سخت افزار میپردازیم. با دنبال کردن وبلاگ از ما حمایت کنید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نوکیا 105

گوشی کلاسیک نوکیا 105 مدل ۲۰۱۷ یک دستگاه جمع و جور و مقاوم است. اندازه صفحه نمایش دستگاه ۱٫۸ اینچ بوده و رزولوشن آن ۱۲۰× ۱۶۰پیکسل می باشد. در زیر نمایشگر یک صفحه کیبورد قرار دارد که کار تایپ را به خوبی انجام می دهد. همچنین، این محصول ویژگی های دیگری مثل ۴ مگابایت حافظه رم، ۴ مگابایت حافظه داخلی و یک باتری با دوام را ارائه می دهد.

بررسی گوشی نوکیا 105

طراحی و ظاهر

Nokia 105 بدنه‌ای منحنی و ارگونومیک از جنس پلی‌کربنات دارد. اندازه این گوشی نسبت به ورژن قدیمی کمی کوچک‌تر شده است. فاصله بین دکمه‌ها باعث راحتی در تماس گرفتن و ارسال پیامک می‌شود. صفحه نمایش 1.8 اینچی از نوع LCD که در ساخت آن از فناوری FTF استفاده شده و ابعاد صفحه آن نسبت به ورژن قدیمی خود کمی بزرگتر شده است. پشت گوشی به شکل کاملا ساده‌ای طراحی شده و هیچ فراز و نشیبی مشاهده نمیشود و فقط نام NOKIA به چشم میخورد. جک هدفون و پورت شارژ Micro Usb به همراه چراغقوه این گوشی همانند نسخه قدیمی آن در بالای گوشی قرار دارد. در این مدل دکمههای پلاستیکی سفت جای خود را به دکمه‌های نرم ژله‌ای دادند که موجب تایپ سریع و راحت میشود و به شما تجربه دلچسبی می‌دهد.به نظر میرسد تغییراتی که در ظاهر گوشی داده شده برای خوش دست کردن و راحتی هرچه بیشتر بوده است چرا که اگر دستان کوچکی دارید به راحتی میتوان گوشی را در دست گرفت و اگر دستان بزرگی دارید این گوشی در دستان شما پنهان میشود.

نوکیا قابلیت استفاده از دو سیم کارت بصورت همزمان را دارد و از شبکه 2G پشتیبانی می کند.

سخت افزار

شرکت نوکیا در بالای گوشی موبایل نوکیا 105 از چراغ قوه‌ای برای مواقع ضروری با نوردهی بالا استفاده کرده است. جدای از ساخت و طراحی، باتری قدرتمندی با ظرفیت 800 میلی آمپر ساعتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است این باتری قادر است 619 ساعت در حالت آماده به کار و 14 ساعت در حالت مکالمه باشد.

باتری و شارژدهی نوکیا 105

نوکیا ۱۰۵ مدل ۲۰۱۷ به یک باتری قابل تعویض لیتیوم یون با ظرفیت ۸۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز است که امکان مکالمه مداوم تا ۱۵ ساعت را عرضه می کند. علاوه بر این، باتری در حالت استندبای تا یک ماه دوام می آورد.

جمع بندی

پشتیبانی از دو سیمکارت با شبکه 2G ، داشتن باتری پرقدرت، ارگونومیک بودن برای راحتی در کارکرد به همراه خوش دست بودن و داشتن وزن حدود 70 گرمی و قیمت مقرون به صرفه باعث میشود برای کاربرانی که انتظاری جز تماس و ارسال پیامک از گوشی خود ندارند، بهترین انتخاب باشد. همچنین وجود رادیو FM برای پر کردن اوقات فراغت دوستداران رادیو این گوشی کوچک جمع و جور را دوست داشتنی‌تر می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی