دیجی مگ بان

تخصصی ترین مجله حوزه تکنولوژی و گوشی موبایل

دیجی مگ بان

تخصصی ترین مجله حوزه تکنولوژی و گوشی موبایل

در مجله دیجی مگ بان همه روزه به بررسی تخصصی بروزترین تکنولوژی حوزه گوشی موبایل، گجت و سخت افزار میپردازیم. با دنبال کردن وبلاگ از ما حمایت کنید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بررسی airpod pro

خرید ایرپاد پرو

کمپانی اپل به تازگی ایرپادهای جدید خود یعنی Airpods Pro را معرفی کرد. این ایرپادهای جدید با قیمت ۲۴۹ دلار و تنها در رنگ سفید به فروش خواهند رسید. به جرأت میتوان گفت که AirPods pro در بسیاری از موارد نسبت به نسل قبلی خود با بهبودهای قابل توجهی همراه بوده است. این ایرپادها اولین هدفون های اپل هستند که به واسطه ی طراحی منحصر به فردی که دارند، صدا را در داخل گوشی کاربر ایزوله می‌کنند. همچنین این ایرپادها اولین هدفون های اپل هستند که از قابلیت حذف نویز بهره می برند. بنابراین من تصمیم گرفتم که به بررسی این محصول جدید بپردازم و ببینم که آیا این محصول ارزش افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری نسبت به ایرپادهای معمولی را دارد یا خیر. علاوه بر این در این ایرپادها را با هدفون های وایرلس سایر کمپانی ها نیز مقایسه کردم. به همین منظور من این ایرپادها را برای مدتی تست کردم و از هر لحاظ آنها را مورد بررسی قرار دادم. اگر قصد خرید ایرپاد پرو را دارید با ما همراه باشید.

راحتی airpod pro

ایر پاد پرو یک آپدیت جدید به شمار می رود که در کسب رضایت افراد به خود موفق عمل کرده است. طراحی این وسیله با تغییر بزرگی همراه بوده است که آن تناسبی می باشد که در گوش شما حفظ می شود. یعنی شما به راحتی می توانید آن را در گوش خود بگذارید و استفاده راحت و کارآمدی را با آن داشته باشید. این نوع از ایر پادها دارای سه اندازه نوک سیلیکون هستند و خیلی وارد کانال گوش نمی شود. همچنین وزن آن ها بالا نمی باشند و بسیار سبک هستند. تمام این ویژگی ها در کنار هم جمع شده اند تا هیچ آسیبی به گوش شما وارد نشود.

طراحی

همچنین تولید صدا در AirPod Pro بسیار بهبود بخشیده شده است و کیفیت بالایی را می توانید در هنگام مکالمه و یا گوش کردن به موزیک تجربه کنید. ساقه های این AirPod Proنسبت به سری های پیشین کوتاه تر بوده است، به همین علت سایز نهایی آن کوچک تر می باشد. ویژگی ذکرشده این امکان را می دهد تا طول عمر باتری افزایش پیدا کند. همچنین با تعبیه شدن ویژگی لمسی می توان کنترل آسان تری را  بر روی این فناوری پیشرفته داشت. نوک این ساقه ها به رنگ سیلیکونی سفید بوده است که یک ظاهر فوق العاده و زیبا را به محصول نهایی می دهد

کیفیت صدا

اولین چیزی که پس از استفاده از ایرپاد پرو متوجه خواهید شد این است که کیفیت صدای این هدفون بسیار بهتر از ایرپادهای اورجینال است زیرا صدای bass بیشتری دارد. طراحی جدید و منحصر به فرد و به همچنین درایورهای سازگار با این طراحی، دلیل اصلی وجود صدای bass قویتر در ایرپاد پرو میباشند. کیفیت صدای ایرپادهای در محیط های آرام بسیار خوب است اما از آنجایی که این هدفون از قابلیت حذف نویز بی بهره هستند، نمی‌توانند به خوبی نویز مزاحم محیط اطراف را خنثی کنند. تکنولوژی حذف نویز در ایرپاد پرو به علاوه طراحی خاص که صدا را در داخل گوش ایزوله میکند، باعث میشود که تأثیر منفی نویز های مزاحم محیط اطراف کاربر به کمترین میزان ممکن برسد.

قابلیت اتصال بی سیم

حتی با وجود ویژگی های جفت شدن آسان، AirPod های اصلی در برابر مشکلات بلوتوث چندان مقاومت نکردند. ما در تست خود با آیفون 11 پرو آن را ست کردیم که آخرین نسخه iOS 13 را اجرا می کند و در دوره تست محدود ما هیچ مشکلی نبود. همگام سازی صوتی در برنامه های ویدیویی نیز خوب بود؛ هیچ تاخیری مشاهده نشد.

مانند AirPods های نسل قبلی، می توانید از AirPods Pro با تلفن های اندرویدی نیز استفاده کنید. ویژگی جفت شدن بلوتوث خودکار در دسترس نیست و ویژگی Siri همیشه روشن کار نمی کند. اما آنها مانند هدفون های معمولی بلوتوث کار می کنند و می توانید از دستیار صوتی تلفن خود استفاده کنید. خاموش کردن سیستم لغو سروصدا همانند یک دستگاه iOS کار می‌کند.

ما بدون مشکل آن را به دستگاه مک متصل کردیم اما با ویندوز تستی نداشتیم.

باتری airpod pro

ایرپاد پرو با یک بار شارژ تا ۴.۵ ساعت عمر باتری دارد که کمی کمتر از ۵ ساعت ایرپاد معمولی است. با در نظر گرفتن ویژگی‌ها جدید و کاهش اندازه، این کاهش عمر باتری قابل قبول است.

با این حال همانند نسل‌های قبلی شما با حضور قاب آن می‌توانید ۲۴ ساعت با آن به موزیک گوش دهید.

برای مقایسه، جدیدترین Galaxy Buds سامسونگ با هر بار شارژ ۶ ساعت دوام می‌آورد اما قاب آن‌ها فقط ۷ ساعت دیگر به عمر کارشان اضافه می‌نماید و مجموعا ۱۳ ساعت می‌شود.

با این حال WF-1000XM3 سونی با هر بار شارژ ۶ ساعت کار می‌کند و در کل با حضور قابش ۲۴ ساعت کارایی دارد. اما قاب آن بزرگتر است و نمی‌توان آن را برتر از ایرپاد پرو دانست.

جمع بندی

اگر قصد خرید ایرپاد پرو را دارید، این کار را انجام دهید. اپل محصولی تولید کرده که هرکسی با یک بار استفاده از آن می‌تواند به راحتی و با خیال راحت آن را به دیگران نیز پیشنهاد دهد؛ به خصوص اگر کاربر آیفون باشید. ایرپاد پرو از بسیاری از جهات شبیه به ایرپادهای قبلی است اما توانسته با بهبود برخی جزییات مهم نسبت به آن‌ها برتری داشته باشد. با وجود اینکه هیچ محصولی نمی‌تواند برای همه کاربران بی عیب و نقص باشد اما ایرپاد پرو بهترین و کامل‌ترین نسخه از ایرپادها است که در حال حاضر می‌توانید خریداری کنید. نظر شما در مورد این محصول چیست؟ آیا خرید ایرپاد پرو اپل را به دیگران توصیه می‌کنید؟

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی